در ادامه بررسی مشکلات محلات اردکان و تابشدر جمع مردم   شریف آباد اردکان

تابش:مردم شریف آباد در مبارزات انقلابی علیه  رژیم  ستمشاهی از پیشینه درخشانی برخوردار هستند و امروز نیز       سرمایه گذاران این منطقه پیشتاز سرمایه گذاری و محرک صنعت و اقتصاد شهرستان می باشند

 

در ادامه بررسی مشکلات محلات شهرستان اردکان به دعوت نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی و با حضور جمعی از مدیران کل       استان، فرماندار، اعضای شورای شهر و جمعی از روسای ادارات شهرستان اردکان، جلسه ای برای بررسی و حل مشکلات محله شریف آباد                        اردکان برگزار شد .

نماینده مردم اردکان در این مراسم ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت علی (ع) ، شاه بیت حکومت امام علی (ع) را استقرار قسط و عدل در جامعه عنوان کرد و افزود: امام علی (ع) خود اسوه عدالت بود ، قلبش پیوسته برای عدالت تپید و مظهر دستگیری از مستمندان بود.

تابش در بخش دیگری از سخنان خود به شهیدان سرافراز محله شریف اباد اشاره کرد و اظهار داشت:  مردم شریف آباد در مبارزات انقلابی علیه           رژیم  ستمشاهی از پیشینه درخشانی برخوردار هستند و امروز نیز سرمایه گذاران این منطقه پیشتاز سرمایه گذاری و محرک صنعت و اقتصاد شهرستان می باشند.

در این مراسم که با حضور ساکنین این محله و در مسجد جامع شریف آباد برگزار شد پس از بررسی خواسته های مردم ضمن دسته بندی، به هر یک از دستگاههای مربوطه ارجاع داده شد.از خواسته های مردم شریف این محله تقویت روشنایی و بهسازی سیستم برق، احداث یک باب سالن ورزشی ، افزایش تابلوهای راهمای گردشگری برای بناهای تاریخی این محله ، انتقال آب به کشتخوان عصمت آباد، افزایش امکانات ورزشی و .... بود که مسئولین مربوطه قول پیگیری و اجرای آن را دادند.

شایان ذکر است روسای سازمان آموزش و پرورش ، میراث فرهنگی ، تربیت بدنی، توزیع برق و برق منطقه ای، محیط زیست استان به همراه فرماندار، اعضای شورای شهر و جمعی ازروسای ادارات شهرستان به دعوت نماینده مردم اردکان در این جلسه حاضر بودند.

در پایان این جلسه مومنین و روزه داران نماز مغرب و عشا را اقامه و روزه خود را افطار نمودند.

یزدفردا

 

 

                                               

                                           

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا